onsdag den 29. august 2012

Noget om mig selv - som lovet

Som lovet i det sidste indlæg, kommer her en lille tekst, som fortæller, hvad jeg er for en!:

Først det kedelige og praktiske..:

Jeg er 16 år gammel og kommer oprindeligt fra en lille by på Vestegnen ved navn Rødovre, hvor jeg boede omtrent til jeg blev teenager. Nu bor jeg så I Gentofte med min mor og i Hellerup med min far.
Jeg er lige gået ud af 9. Klasse på Gentofte skole, og jeg er nu startet på Kerteminde Efterskole på Fyn i 10. klasse.

Det var så det praktiske. Nu kommer det lidt mere spændende.


Jeg er stor fan af piercinger, og har derfor en masse dejlige af slagsen! Derudover har jeg ægte dreadlocks. -Jeg er super glad for dem!

Angående min tøjstil, elsker jeg at udforske diverse herreafdelinger og genbrugsbutikker! Det kan virkelig give nogle gode fund!

Jeg er stor tilhænger af Christiania, og jeg går ind for at hash gøres lovligt. Det vil jeg nok komme ind på og uddybe i et senere indlæg.



Musik... Jeg hører meget forskelligt! Men teksten i sangen er stort set altid den primære grund til, at jeg hører nummeret. Her er de kunstnere, jeg hører allermest:

Niarn - fordi jeg elsker dansk rap, og derudover skriver han nogle pisse gode tekster, som virkelig giver mening for mig.

Evanescence - fordi jeg er vild med Amy Lees stemme, og deres tekster fanger mig. Derudover kan jeg godt lide det der med, at en kvinde er forsanger for et heavymetal band, hvilket også gør det lidt mindre voldsomt og larmende.

Natasja - Natasja er bare definationenen på raggae! Jeg elsker raggae, hvilket også er grund til, at jeg også elsker Lil' Kaka's musik! Hans tekster er fantastiske og positive!

Klumben og Raske Penge laver det fedeste dancehall, og jeg elsker god dancehall musik!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar