onsdag den 29. august 2012

Ny blog!

Hej, jer, der sidder og læser med!

Jeg er Emma, og jeg vil meget gerne blogge for jer!
Nogen af jer, ved måske, jeg, her for et par måneder siden, havde en anden blog. Men den er af uafklarede årsager blever lukket, så jeg kan altså ikke komme ind på den og blogge fra den længere..

Derfor er jeg glad for at indtroducere en ny blog, som jeg håber, i vil synes om, og selvfølgelig også følge!

Min blog kommer til at handle om meget forskellige ting, sådan lige hvad jeg går og tænker på at skrive for tiden. Jeg går ikke op i mode. Eller, det gør jeg vel så på en eller anden måde, for jeg sørger helst for at gå i det, der ikke er på mode.

Så hvis du er kommet for at finde en blog udelukkende om mode, make-up og pigeting, så er du nok kommet det forkerte sted. Men du er velkommen til at læse med alligevel!

Jeg vil snart skrive et indledende indlæg, som siger lidt om, hvem jeg er osv.

God fornøjelse!

-Ems!✰


Ingen kommentarer:

Send en kommentar